Friday, August 17, 2007

Plan for the weekend


As my leg problem is forbiden me to enjoy races and work hard, I am planning to do a "small climbing in peace" this weekend. My friend invited me to do the famous Mont Ventoux climb with her on Sunday. And yeah, I just cannot resist. So off we go to the mountain!

Ce weekend je suis invitée à faire un petit balade avec ma copine à Mont Ventoux. Comme ma jambe ne me laisse pas me mettre "à bloc" dans les courses je vais aller et faire cette monté tranquillement avec mes amis. Peut-être je trouvera encore le joie à faire de vélo... Donc, altitude 1912m, on y va!

Tulevana viikonloppuna lähden ystäväni Catherinen kanssa valloittamaan seudun kovinta nousua, Mont Ventoux:ia. Mukaan tulee muutama kaveri, ja nousemme "nautiskellen", eli varmasti jalka ei aiheuta niinkään paljon tuskaa kuin kisoissa. Näin pääsen nauttimaan kiipeämisestä ja ehkä löydän taas tekemisen ilon kaiken turaamisen jälkeen... Vuori kutsuu...

No comments: